http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1428
Ефективність виховання і навчання дітей і підлітків залежить від здоров я. Здоров я – важливий чинник працездатності і гармонійного розвитку дитячого організму.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
среда, 6 января 2016 г.
Перевірка результативності дослідного навчання
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1427
З метою вивчення ефективності вокористання системи вправ для розвитку усного зв’язного мовлення було проведено контрольний експеримент. Він складався з числових зрізових робіт. Хоч метою нашого дослідження було вивчити процес розвитку усних мовленнєвих умінь, проте, щоб спростити процес контролю і аналізу, вирішено було застосувати письмовий варіант виконання.
З метою вивчення ефективності вокористання системи вправ для розвитку усного зв’язного мовлення було проведено контрольний експеримент. Він складався з числових зрізових робіт. Хоч метою нашого дослідження було вивчити процес розвитку усних мовленнєвих умінь, проте, щоб спростити процес контролю і аналізу, вирішено було застосувати письмовий варіант виконання.
Система прийомів, спрямованих на розвиток у другокласників навичок усного діалогічного й монологічного мовлення
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1426
Основна мета початкового курсу української мови – забезпечити розвиток, удосконалення умінь і навичок в усіх видах мовленнєвої діяльності: навчити читати і писати, сформувати певне коло знань про мову і мовні уміння, забезпечити мотивацію навчання рідної мови. Пріоритетом у навчанні рідної мови є формування комунікативних умінь, розвиток умінь і навичок мовленнєвої діяльності.
Основна мета початкового курсу української мови – забезпечити розвиток, удосконалення умінь і навичок в усіх видах мовленнєвої діяльності: навчити читати і писати, сформувати певне коло знань про мову і мовні уміння, забезпечити мотивацію навчання рідної мови. Пріоритетом у навчанні рідної мови є формування комунікативних умінь, розвиток умінь і навичок мовленнєвої діяльності.
Мовленнєві ситуації і їх роль як стимулу словесної творчості
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1425
Як відомо, комунікативний підхід до навчання української мови в початкових класах став домінуючим у сучасній методиці й практиці шкільного навчання, що насамперед передбачає засвоєння її безпосередньо через спілкування. Сьогодні основна увага має зосереджуватися на мовленнєвій діяльності учнів на уроці. Зрозуміло, що одночасно передбачається і засвоєння мовного матеріалу, і формування мовно-мовленнєвих умінь та навичок учнів.
Як відомо, комунікативний підхід до навчання української мови в початкових класах став домінуючим у сучасній методиці й практиці шкільного навчання, що насамперед передбачає засвоєння її безпосередньо через спілкування. Сьогодні основна увага має зосереджуватися на мовленнєвій діяльності учнів на уроці. Зрозуміло, що одночасно передбачається і засвоєння мовного матеріалу, і формування мовно-мовленнєвих умінь та навичок учнів.
Текст як засіб організації мовленнєвої діяльності другокласників
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1424
З терміном „ текст” учні зустрічаються уже у добукварний період, коли вчаться читати тексти з букваря й відповідати на запитання до змісту прочитаного.
З терміном „ текст” учні зустрічаються уже у добукварний період, коли вчаться читати тексти з букваря й відповідати на запитання до змісту прочитаного.
вторник, 5 января 2016 г.
Проблема мовленнєвого розвитку другокласників у теорії і практиці початкової школи
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1423
Робота з розвитку мовлення молодших школярів у сучасній лінгводидактиці розглядається як важлива суспільно-педагогічна проблема. Ретроспективний аналіз спеціальної літератури в цій галузі методики навчання мови засвідчив: на всіх її етапах розвитку утверджувалося вирішальне значення уміння учнів мислити, зв’язно висловлюватись.
Робота з розвитку мовлення молодших школярів у сучасній лінгводидактиці розглядається як важлива суспільно-педагогічна проблема. Ретроспективний аналіз спеціальної літератури в цій галузі методики навчання мови засвідчив: на всіх її етапах розвитку утверджувалося вирішальне значення уміння учнів мислити, зв’язно висловлюватись.
Лінгвістичні основи розвитку контекстного мовлення школярів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1422
Оскільки основним видом словесної творчості школярів згідно вимог програми має стати висловлювання у формі діалогу чи монологу, то цілком очевидним є потреба у світлі нашого дослідження з’ясувати лінгвістичну суть понять, зв’язаних з розвитком мовлення.
Оскільки основним видом словесної творчості школярів згідно вимог програми має стати висловлювання у формі діалогу чи монологу, то цілком очевидним є потреба у світлі нашого дослідження з’ясувати лінгвістичну суть понять, зв’язаних з розвитком мовлення.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)