вторник, 5 января 2016 г.

Школа «Радості»

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1419

Україна за свої п’ятнадцять років незалежності у тяжких випробуваннях, політичному протистоянні й боротьбі упевнено крокує на шляху цивілізаційного поступу, здійснила ряд державотворчих, правових заходів щодо реформування владної системи, демократизації суспільного життя, переходу до парламентсько-президентської форми правління. Наступні кроки державотворення будуть пов’язані з посиленням ролі місцевих рад, органів самоврядування, включенням всіх громадян у вирішення назрілих суспільних проблем.

Анкетування

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1418

З метою вивчення естетичних потреб підлітків було проведено анкетування учнів 6Д класу житомирської гімназії № 23. В цілому у опитуванні прийняло участь 28 учнів. Було застосовано комплексну методику з вивчення естетичної свідомості і естетичних потреб, яка дала можливість виявити ряд особливостей їх розвитку.

Використання пластичних технік

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1417

У добу швидких економічних і суспільних змін особливої актуальності набуває проблема формування творчих засад дітей. Для їх формування пропонуємо використовувати пластичне виховання і пов язані з ним різні пластичні техніки і матеріали. Пластичні заняття мають низку позитивних моментів. По-перше, це позитивне ставлення до них дітей. По-друге, проведення занять у такій формі полегшують спілкування з товаришем.До­трете, дозволяють урізноманітнювати образні засоби (такі як лінії, кольори, картонно-паперові вироби ,фактури), а також техніки, методи й форми роботи.

ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНИХ ПОТРЕБ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1416

Здіснення освітньо-виховної роботи має виключно важливе значення. За висновком Б.Неменського, національне мистецтво, як найдоступніше дітям, повинно слугувати педагогам за підґрунття, за вихідну точку. Національне мистецтво є тим початком шляху, з якого дитина має вирушати у багатоманітний світ мистецтва, світової художньої культури. Саме тому доцільно педагогам якнайповніше забезпечувати учням повноту гостроти відчуття і глибокого усвідомлення художньої спадщини рідного народу.

Сучасне естетичне виховання підлітків засобами образотворчого мистецтва

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1415

Історичний досвід українського народу має яскраве втілення в художніх цінностях, традиціях естетичного бачення навколишнього світу. Все це зобов’язує активно використовувати естетико-виховний потенціал образотворчого мистецтва, навчати молоде покоління, використовуючи високі духовні традиції та цінності, що своїм змістом, формою і функціями відтворюють прекрасне у житті й мистецтві.

Б. Неменський “Мистецтво належить дітям”

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1414

Борис Неменський казав: “І навіть прикрашаючи кімнату, ми вже займаємося творчістю”. Він завжди запрошує до діалогу. Він говорить до нас через свої роботи, його картини можна назвати “філософськими притчами”, - це розмова. І кожний споглядач для нього – це співрозмовник.

Інноваційні освітні технології

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1413

Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання.