http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1416
Здіснення освітньо-виховної роботи має виключно важливе значення. За висновком Б.Неменського, національне мистецтво, як найдоступніше дітям, повинно слугувати педагогам за підґрунття, за вихідну точку. Національне мистецтво є тим початком шляху, з якого дитина має вирушати у багатоманітний світ мистецтва, світової художньої культури. Саме тому доцільно педагогам якнайповніше забезпечувати учням повноту гостроти відчуття і глибокого усвідомлення художньої спадщини рідного народу.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
вторник, 5 января 2016 г.
Сучасне естетичне виховання підлітків засобами образотворчого мистецтва
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1415
Історичний досвід українського народу має яскраве втілення в художніх цінностях, традиціях естетичного бачення навколишнього світу. Все це зобов’язує активно використовувати естетико-виховний потенціал образотворчого мистецтва, навчати молоде покоління, використовуючи високі духовні традиції та цінності, що своїм змістом, формою і функціями відтворюють прекрасне у житті й мистецтві.
Історичний досвід українського народу має яскраве втілення в художніх цінностях, традиціях естетичного бачення навколишнього світу. Все це зобов’язує активно використовувати естетико-виховний потенціал образотворчого мистецтва, навчати молоде покоління, використовуючи високі духовні традиції та цінності, що своїм змістом, формою і функціями відтворюють прекрасне у житті й мистецтві.
Б. Неменський “Мистецтво належить дітям”
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1414
Борис Неменський казав: “І навіть прикрашаючи кімнату, ми вже займаємося творчістю”. Він завжди запрошує до діалогу. Він говорить до нас через свої роботи, його картини можна назвати “філософськими притчами”, - це розмова. І кожний споглядач для нього – це співрозмовник.
Борис Неменський казав: “І навіть прикрашаючи кімнату, ми вже займаємося творчістю”. Він завжди запрошує до діалогу. Він говорить до нас через свої роботи, його картини можна назвати “філософськими притчами”, - це розмова. І кожний споглядач для нього – це співрозмовник.
Інноваційні освітні технології
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1413
Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання.
Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання.
Культура відчуттів та сприйняття за Сухомлинським “Серце віддаю дітям”
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1412
Емоційне та естетичне сприйняття починається з розвитку культури відчуттів і сприймання. Як для виховання трудової майстерності потрібен напружений розвиток рук, який розвиває розум, інтелектуальні можливості, так і виховання духовної, моральної, емоційної, естетичної культури потребує довгих вправ органів відчуттів, перш за все зору і слуху. Тонкість відчуттів, переживань, емоційно-естетичного відношення до оточуючого світу і до самого себе залежить від культури відчуттів і сприйняття. Чим більш розвинуті відчуття і сприйняття, тим більше бачить і чує людина в оточуючому світі відтінків, тонів і полутонів, тим більше відкривається особистісна оцінка фактів, предметів, явищ тощо.
Емоційне та естетичне сприйняття починається з розвитку культури відчуттів і сприймання. Як для виховання трудової майстерності потрібен напружений розвиток рук, який розвиває розум, інтелектуальні можливості, так і виховання духовної, моральної, емоційної, естетичної культури потребує довгих вправ органів відчуттів, перш за все зору і слуху. Тонкість відчуттів, переживань, емоційно-естетичного відношення до оточуючого світу і до самого себе залежить від культури відчуттів і сприйняття. Чим більш розвинуті відчуття і сприйняття, тим більше бачить і чує людина в оточуючому світі відтінків, тонів і полутонів, тим більше відкривається особистісна оцінка фактів, предметів, явищ тощо.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНИХ ПОТРЕБ ПІДЛІТКА ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1411
Характерною рисою сучасного суспільства на рубежі тисячоліть є загальновизнана світова криза освіти, що характеризується усе більш зростаючими розходженнями в рівні і якості освіти між багатими й бідними країнами, а також усередині країн між соціальними верствами.
Характерною рисою сучасного суспільства на рубежі тисячоліть є загальновизнана світова криза освіти, що характеризується усе більш зростаючими розходженнями в рівні і якості освіти між багатими й бідними країнами, а також усередині країн між соціальними верствами.
Місце і значення естетичного виховання в процесі розвитку підлітка
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1410
У мистецтвотворчій та психолого-педагогічній літературі основними типами взаємодії мистецтв визнані такі: зв’язуючий, інтегративний, корелятивний та творчо-перетворюючий. Зв’язуючий тип у дидактиці ідентичний поняттю міжпредметних зв’язків, які в естетичному циклі предметів формують систему знань, цілісне уявлення про образ. Інтегративний (послідовний) тип об’єднує декілька видів мистецтв на основі якісної композиційно-образної цілісності.
У мистецтвотворчій та психолого-педагогічній літературі основними типами взаємодії мистецтв визнані такі: зв’язуючий, інтегративний, корелятивний та творчо-перетворюючий. Зв’язуючий тип у дидактиці ідентичний поняттю міжпредметних зв’язків, які в естетичному циклі предметів формують систему знань, цілісне уявлення про образ. Інтегративний (послідовний) тип об’єднує декілька видів мистецтв на основі якісної композиційно-образної цілісності.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)