http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1414
Борис Неменський казав: “І навіть прикрашаючи кімнату, ми вже займаємося творчістю”. Він завжди запрошує до діалогу. Він говорить до нас через свої роботи, його картини можна назвати “філософськими притчами”, - це розмова. І кожний споглядач для нього – це співрозмовник.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
вторник, 5 января 2016 г.
Інноваційні освітні технології
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1413
Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання.
Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання.
Культура відчуттів та сприйняття за Сухомлинським “Серце віддаю дітям”
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1412
Емоційне та естетичне сприйняття починається з розвитку культури відчуттів і сприймання. Як для виховання трудової майстерності потрібен напружений розвиток рук, який розвиває розум, інтелектуальні можливості, так і виховання духовної, моральної, емоційної, естетичної культури потребує довгих вправ органів відчуттів, перш за все зору і слуху. Тонкість відчуттів, переживань, емоційно-естетичного відношення до оточуючого світу і до самого себе залежить від культури відчуттів і сприйняття. Чим більш розвинуті відчуття і сприйняття, тим більше бачить і чує людина в оточуючому світі відтінків, тонів і полутонів, тим більше відкривається особистісна оцінка фактів, предметів, явищ тощо.
Емоційне та естетичне сприйняття починається з розвитку культури відчуттів і сприймання. Як для виховання трудової майстерності потрібен напружений розвиток рук, який розвиває розум, інтелектуальні можливості, так і виховання духовної, моральної, емоційної, естетичної культури потребує довгих вправ органів відчуттів, перш за все зору і слуху. Тонкість відчуттів, переживань, емоційно-естетичного відношення до оточуючого світу і до самого себе залежить від культури відчуттів і сприйняття. Чим більш розвинуті відчуття і сприйняття, тим більше бачить і чує людина в оточуючому світі відтінків, тонів і полутонів, тим більше відкривається особистісна оцінка фактів, предметів, явищ тощо.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНИХ ПОТРЕБ ПІДЛІТКА ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1411
Характерною рисою сучасного суспільства на рубежі тисячоліть є загальновизнана світова криза освіти, що характеризується усе більш зростаючими розходженнями в рівні і якості освіти між багатими й бідними країнами, а також усередині країн між соціальними верствами.
Характерною рисою сучасного суспільства на рубежі тисячоліть є загальновизнана світова криза освіти, що характеризується усе більш зростаючими розходженнями в рівні і якості освіти між багатими й бідними країнами, а також усередині країн між соціальними верствами.
Місце і значення естетичного виховання в процесі розвитку підлітка
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1410
У мистецтвотворчій та психолого-педагогічній літературі основними типами взаємодії мистецтв визнані такі: зв’язуючий, інтегративний, корелятивний та творчо-перетворюючий. Зв’язуючий тип у дидактиці ідентичний поняттю міжпредметних зв’язків, які в естетичному циклі предметів формують систему знань, цілісне уявлення про образ. Інтегративний (послідовний) тип об’єднує декілька видів мистецтв на основі якісної композиційно-образної цілісності.
У мистецтвотворчій та психолого-педагогічній літературі основними типами взаємодії мистецтв визнані такі: зв’язуючий, інтегративний, корелятивний та творчо-перетворюючий. Зв’язуючий тип у дидактиці ідентичний поняттю міжпредметних зв’язків, які в естетичному циклі предметів формують систему знань, цілісне уявлення про образ. Інтегративний (послідовний) тип об’єднує декілька видів мистецтв на основі якісної композиційно-образної цілісності.
Естетичні потреби підлітка, як педагогічна проблема
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1409
Теорія і практика естетичного виховання включає до себе ряд суттєвих проблем, пов’язаних з процесом формування естетичних потреб старшокласників.
Теорія і практика естетичного виховання включає до себе ряд суттєвих проблем, пов’язаних з процесом формування естетичних потреб старшокласників.
Соціально-психологічний тренінг формування комунікативних вмінь менеджера
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1408
Наступний етап нашого дослідження складається з проведення формувального експерименту у вигляді соціально-психологічного тренінгу формування комунікативних вмінь менеджера. Тренінгова методика передбачає формуючі вправи, спрямовані на розвиток толерантності, емпатійності та здібності до самоуправління у спілкуванні менеджерів.
Наступний етап нашого дослідження складається з проведення формувального експерименту у вигляді соціально-психологічного тренінгу формування комунікативних вмінь менеджера. Тренінгова методика передбачає формуючі вправи, спрямовані на розвиток толерантності, емпатійності та здібності до самоуправління у спілкуванні менеджерів.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)