вторник, 5 января 2016 г.

Культура відчуттів та сприйняття за Сухомлинським “Серце віддаю дітям”

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1412

Емоційне та естетичне сприйняття починається з розвитку культури відчуттів і сприймання. Як для виховання трудової майстерності потрібен напружений розвиток рук, який розвиває розум, інтелектуальні можливості, так і виховання духовної, моральної, емоційної, естетичної культури потребує довгих вправ органів відчуттів, перш за все зору і слуху. Тонкість відчуттів, переживань, емоційно-естетичного відношення до оточуючого світу і до самого себе залежить від культури відчуттів і сприйняття. Чим більш розвинуті відчуття і сприйняття, тим більше бачить і чує людина в оточуючому світі відтінків, тонів і полутонів, тим більше відкривається особистісна оцінка фактів, предметів, явищ тощо.

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНИХ ПОТРЕБ ПІДЛІТКА ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1411

Характерною рисою сучасного суспільства на рубежі тисячоліть є загальновизнана світова криза освіти, що характеризується усе більш зростаючими розходженнями в рівні і якості освіти між багатими й бідними країнами, а також усередині країн між соціальними верствами.

Місце і значення естетичного виховання в процесі розвитку підлітка

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1410

У мистецтвотворчій та психолого-педагогічній літературі основними типами взаємодії мистецтв визнані такі: зв’язуючий, інтегративний, корелятивний та творчо-перетворюючий. Зв’язуючий тип у дидактиці ідентичний поняттю міжпредметних зв’язків, які в естетичному циклі предметів формують систему знань, цілісне уявлення про образ. Інтегративний (послідовний) тип об’єднує декілька видів мистецтв на основі якісної композиційно-образної цілісності.

Естетичні потреби підлітка, як педагогічна проблема

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1409

Теорія і практика естетичного виховання включає до себе ряд суттєвих проблем, пов’язаних з процесом формування естетичних потреб старшокласників.

Соціально-психологічний тренінг формування комунікативних вмінь менеджера

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1408

Наступний етап нашого дослідження складається з проведення формувального експерименту у вигляді соціально-психологічного тренінгу формування комунікативних вмінь менеджера. Тренінгова методика передбачає формуючі вправи, спрямовані на розвиток толерантності, емпатійності та здібності до самоуправління у спілкуванні менеджерів.

Програма та інструментарій емпіричного дослідження комунікативних вмінь менеджера

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1407

Метою експериментальної частини нашого емпіричного дослідження стала розробка формуючих заходів розвитку комунікативних вмінь менеджера.

Загальна характеристика методів дослідження комунікативних здібностей менеджерів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1406

В експериментальному дослідженні застосовувались наступні методи психологічного дослідження: спостереження, експеримент, тестування, кількісний та якісний аналіз досліджуваних явищ, соціально-психологічний тренінг.