вторник, 27 октября 2015 г.

CAL (CAN ApplicationLayer)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1064

Однією з головних цілей створення організації CiA в 1992 році була розробка та подальша підтримка відкритого протоколу прикладного рівня (7-й рівень моделі OSI), призначеного для CAN-мереж у сфері промислової автоматизації. Як прототип при розробці такого протоколу був узятий вже існував у той час і позитивно зарекомендував себе HLP, розроблений фірмою Philips. Результатом його апробації та подальшого удосконалення спеціальною робочою групою CiA з явилося опублікування 1993 специфікацій CAL - CANApplication Layer (CiA DS 20x). Фундаментом CAL служить канальний рівень CAN. CAL не є орієнтованим на конкретні програми стандартом протоколу, не містить будь-яких профілів, прив язаних конкретних пристроїв або завданням, і не визначає зміст переданих даних, але пропонує стандартизовані елементи мережевого сервісу прикладного рівня. Вирішення ж питання, яку частину з них використовувати, перебуває у віданні розробника. CAL включає в себе чотири складові частини: - специфікація CAN повідомлень (CMS - CAN Message Specification); - мережеве управління (NMT Network Management); - розподіл ідентифікаторів (DBT - Identifier Distributor); - управління рівнем (LMT - Layer Management).

CAN протокол

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1063

CAN протокол був розроблений фірмою Robert Bosch GmbH для використання в автомобільній електроніці, відрізняється підвищеною завадостійкістю, надійністю і володіє наступними можливостями: - конфігураційна гнучкість, - отримання повідомлень усіма вузлами з синхронізацією за часом, неруйнівний арбітраж доступу до шини, - режим Мультімастер, - виявлення помилок і передача сигналів про помилки, - автоматична передача збійних повідомлень при отриманні можливості повторного доступу до шини, - відмінність між випадковими помилками і постійними відмовами вузлів з можливістю виключення дефектних вузлів, - працює по кручений парі на відстані до 1 км.

Протоколи засновані на CAN мережі

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1062

Сьогодні CAN мережі активно застосовуються в самих, здавалося б, несподіваних пристроях і механізмах - від пральних машин до томографів і ракет: атракціони, штампувальне, фрезерне і друкарське обладнання, морські судна, промислові роботи. Одне лише перерахування галузей людської діяльності, де сьогодні успішно трудиться Controller Area Network, здатне зайняти цілу сторінку. Можна пригадати добре відомі в Росії телескопи Carl Zeiss, пакувальники TetraPak, томографи Siemens, не кажучи вже про безліч марок європейських вантажних і легкових автомобілів: BMW, Mercedes Benz, Renault, Fiat, Volvo, Saab, Audi, в яких CAN мережа є нервовою системою , центром управління життєво важливими вузлами.

Промисловий контролер фірми Siemens Simatic S7

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1061

Простота експлуатації та обслуговування, робота в реальному масштабі часу і майже необмежені можливості комунікації - всі ці якості роблять гнучко програмовані контролери SIMATIC S7 200 практично універсальним засобом побудови систем управління. Володіючи модульною архітектурою, в яку входять різні по потужності ЦПУ, це сімейство пристроїв істотно розширює звичну область застосування гнучко програмованих мікроконтролерів.

понедельник, 26 октября 2015 г.

Промышленные контроллеры фирмы WAGO

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1060

Появление распределенных АСУ ТП породило необходимость в разработке специальных сетевых решений, ориентированных на эксплуатацию в промышленных условиях. Основными требованиями были высокая помехозащищенность, достаточная скорость передачи данных и низкая стоимость самого кабеля. Поскольку многие вещи в мире происходят достаточно хаотично, то и на промышленные сети (Fieldbus) этот принцип распространился в полной мере. В результате в области Fieldbus строения предлагается множество решений, причем популярность различных Fieldbus в США и Европе сильно различается. Отсутствие единого стандарта заставляет каждый раз при приобретении оборудования ориентироваться на конкретных производителей. Фирма WAGO пошла по другому пути.

Программируемый логический контроллер фирмы Advantech ADAM-5510

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1059

В начале 1998 года фирма Advantech приступила к выпуску своего очередного продукта – ADAM 5510, продолжая линию интеллектуальных УСО ADAM 5000. К серии базовых блоков ADAM 5000/485 и ADAM 5000/CAN, ориентированных на работу с управляющей шиной верхнего уровня в режиме «вопрос – ответ» по одному из популярных промышленных интерфейсов, добавился еще один – программируемый.

Назначение и функции системы АСУ ТП

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1058

АСУ ТП «Экология» предназначается для реализации функций оперативного контроля, учета, анализа и управления объектами очистных сооружений титаномагниевого комбината. Она обеспечивает автоматизированный и автоматический режимы работы оборудования, участвующего в технологической схеме очистки промышленных стоков предприятия, улучшает информационное обеспечение руководящего и оперативного персонала.