http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=847
Вирішення проблем соціального страхування в Україні відбувається значно складніше й повiльнiше порівняно з розвинутими країнами. Ринкові трансформації, які розпочалися у 1991 р., на сьогодні ще не завершені, тому соціальна сфера відчуває значний вплив економічної ситуації. Темпи економічного зростання протягом багатьох pоків були від’ємними i, хоча на сьогодні відзначається певна стабільність виробничих показників, не можна вважати ріст ВВП надійною основою для збільшення розміру соціальних виплат.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
воскресенье, 20 сентября 2015 г.
Аналіз динаміки та структури фонду соціального страхування на випадок безробіття
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=846
Особливістю визначення розміру допомоги по безробіттю застрахованим особам в Україні є те, що цей розмір визначається як з врахуванням, так і без врахування страхового стажу. Так, особам, які протягом 12 місяців, що передували початку безробіття, працювали на умовах повного або неповного робочого дня (тижня) не менше 26 календарних тижнів та сплачували страхові внески, розмір допомоги визначається у відсотках до їх середньої заробітної плати (доходу), залежно від страхового стажу: - 50% для осіб, які мають страховий стаж до 2 років; - 55% для осіб, які мають страховий стаж від 2 до 6 років; - 60% для осіб, які мають страховий стаж від 6 до 10 років; - 70% для осіб, які мають страховий стаж понад 10 років.
Особливістю визначення розміру допомоги по безробіттю застрахованим особам в Україні є те, що цей розмір визначається як з врахуванням, так і без врахування страхового стажу. Так, особам, які протягом 12 місяців, що передували початку безробіття, працювали на умовах повного або неповного робочого дня (тижня) не менше 26 календарних тижнів та сплачували страхові внески, розмір допомоги визначається у відсотках до їх середньої заробітної плати (доходу), залежно від страхового стажу: - 50% для осіб, які мають страховий стаж до 2 років; - 55% для осіб, які мають страховий стаж від 2 до 6 років; - 60% для осіб, які мають страховий стаж від 6 до 10 років; - 70% для осіб, які мають страховий стаж понад 10 років.
Нормативно-правова база фонду соціального страхування на випадок безробіття
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=845
Закон України «Про загальнообов язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» набрав чинності з 1 січня 2001 р. Його головною метою є посилення соціального захисту громадян, які залишилися без роботи, і надання гарантованих соціальних послуг.
Закон України «Про загальнообов язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» набрав чинності з 1 січня 2001 р. Його головною метою є посилення соціального захисту громадян, які залишилися без роботи, і надання гарантованих соціальних послуг.
Джерела формування фонду державного соціального страхування на випадок безробіття та напрями його використання
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=844
Джерелами формування фонду виступають: - асигнування з Державного бюджету, розмір яких встановлюється Верховною Радою України; - страхові внески страхувальників-роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених законодавством; - суми фінансових санкцій застосованих до підприємств, установ, організацій та фізичних осіб за порушення встановленого порядку сплати страхових внесків та використання коштів Фонду, недотримання законодавства про зайнятість населення, а також суми адміністративних штрафів, накладених відповідно до законодавства на посадових осіб та громадян за такі порушення; - прибуток, одержаний від тимчасово вільних коштів, у тому числі резервів Фонду, на депозитному рахунку; - благодійні внески громадських об єднань, підприємств, організацій громадян, зарубіжних фірм; - кошти служби зайнятості за надані послуги підприємницьким структурам; інші кошти.
Джерелами формування фонду виступають: - асигнування з Державного бюджету, розмір яких встановлюється Верховною Радою України; - страхові внески страхувальників-роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених законодавством; - суми фінансових санкцій застосованих до підприємств, установ, організацій та фізичних осіб за порушення встановленого порядку сплати страхових внесків та використання коштів Фонду, недотримання законодавства про зайнятість населення, а також суми адміністративних штрафів, накладених відповідно до законодавства на посадових осіб та громадян за такі порушення; - прибуток, одержаний від тимчасово вільних коштів, у тому числі резервів Фонду, на депозитному рахунку; - благодійні внески громадських об єднань, підприємств, організацій громадян, зарубіжних фірм; - кошти служби зайнятості за надані послуги підприємницьким структурам; інші кошти.
Сутність та призначення фонду загальнообов’язкового державного страхування на випадок безробіття
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=843
Фонд загальнообов язкового державного соціального страхування на випадок безробіття створений для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів для надання соціальних послуг.
Фонд загальнообов язкового державного соціального страхування на випадок безробіття створений для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів для надання соціальних послуг.
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=842
На даний момент Україна стикнулася з рядом проблем, пов’язаних із розгортанням світової фінансово-економічної кризи. Світова економічна криза в умовах відкритості економіки України вплинула на функціонування фондового, грошово-кредитного та валютного ринків.
На даний момент Україна стикнулася з рядом проблем, пов’язаних із розгортанням світової фінансово-економічної кризи. Світова економічна криза в умовах відкритості економіки України вплинула на функціонування фондового, грошово-кредитного та валютного ринків.
Аналіз посередницьких операцій Промінвестбанку
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=841
При аналізі посередницьких операцій буде застосований горизонтальний аналіз. Горизонтальний аналіз передбачає фінансові показники діяльності Промінвестбанку за 2009 та 2010 роки. У 2009 році Промінвестбанк продовжував активно працювати на цінних паперів. Як професійний учасник фондового ринку банк здійснив у цьому році такі операції з цінними паперами: а) брокерські послуги – купівля - продаж цінних паперів за дорученням клієнтів; б) андерайтинг – організація випуску цінних паперів емітентів; в) укладав угоди за операціями з цінними паперами на фондовому ринку.
При аналізі посередницьких операцій буде застосований горизонтальний аналіз. Горизонтальний аналіз передбачає фінансові показники діяльності Промінвестбанку за 2009 та 2010 роки. У 2009 році Промінвестбанк продовжував активно працювати на цінних паперів. Як професійний учасник фондового ринку банк здійснив у цьому році такі операції з цінними паперами: а) брокерські послуги – купівля - продаж цінних паперів за дорученням клієнтів; б) андерайтинг – організація випуску цінних паперів емітентів; в) укладав угоди за операціями з цінними паперами на фондовому ринку.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)