воскресенье, 20 сентября 2015 г.

Аналіз динаміки та структури фонду соціального страхування на випадок безробіття

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=846

Особливістю визначення розміру допомоги по безробіттю застрахованим особам в Україні є те, що цей розмір визначається як з врахуванням, так і без врахування страхового стажу. Так, особам, які протягом 12 місяців, що передували початку безробіття, працювали на умовах повного або неповного робочого дня (тижня) не менше 26 календарних тижнів та сплачували страхові внески, розмір допомоги визначається у відсотках до їх середньої заробітної плати (доходу), залежно від страхового стажу: - 50% для осіб, які мають страховий стаж до 2 років; - 55% для осіб, які мають страховий стаж від 2 до 6 років; - 60% для осіб, які мають страховий стаж від 6 до 10 років; - 70% для осіб, які мають страховий стаж понад 10 років.

Нормативно-правова база фонду соціального страхування на випадок безробіття

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=845

Закон України «Про загальнообов язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» набрав чинності з 1 січня 2001 р. Його головною метою є посилення соціального захисту громадян, які залишилися без роботи, і надання гарантованих соціальних послуг.

Джерела формування фонду державного соціального страхування на випадок безробіття та напрями його використання

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=844

Джерелами формування фонду виступають: - асигнування з Державного бюджету, розмір яких встановлюється Верховною Радою України; - страхові внески страхувальників-роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умо­вах і в порядку, передбачених законодавством; - суми фінансових санкцій застосованих до підприємств, установ, організацій та фізичних осіб за порушення встановленого порядку сплати страхових внесків та використання коштів Фонду, недотримання законодавства про зайнятість на­селення, а також суми адміністративних штра­фів, накладених відповідно до законодавства на посадових осіб та громадян за такі порушення; - прибуток, одержаний від тимчасово вільних коштів, у тому числі резервів Фонду, на депозит­ному рахунку; - благодійні внески громадських об єднань, підприємств, організацій громадян, зарубіжних фірм; - кошти служби зайнятості за надані послуги підприємницьким структурам; інші кошти.

Сутність та призначення фонду загальнообов’язкового державного страхування на випадок безробіття

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=843

Фонд загальнообов язкового державного соці­ального страхування на випадок безробіття ство­рений для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів для надання соціальних послуг.

ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=842

На даний момент Україна стикнулася з рядом проблем, пов’язаних із розгортанням світової фінансово-економічної кризи. Світова економічна криза в умовах відкритості економіки України вплинула на функціонування фондового, грошово-кредитного та валютного ринків.

Аналіз посередницьких операцій Промінвестбанку

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=841

При аналізі посередницьких операцій буде застосований горизонтальний аналіз. Горизонтальний аналіз передбачає фінансові показники діяльності Промінвестбанку за 2009 та 2010 роки. У 2009 році Промінвестбанк продовжував активно працювати на цінних паперів. Як професійний учасник фондового ринку банк здійснив у цьому році такі операції з цінними паперами: а) брокерські послуги – купівля - продаж цінних паперів за дорученням клієнтів; б) андерайтинг – організація випуску цінних паперів емітентів; в) укладав угоди за операціями з цінними паперами на фондовому ринку.

Особливості посередницьких операцій Промінвестбанку

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=840

Промінвестбанк активно проводить діяльність на ринку цінних паперів з 1995 року та здійснює професійну діяльність на фондовому ринку діяльність з торгівлі цінними паперами (брокерська діяльність, дилерська діяльність, андерайтинг, діяльність з управління цінними паперами) на підставі ліцензій Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.