http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4117
Дипломная работа полная, все есть (записка 100 лис. А4, 11 лис. А1 + спецификации)
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
среда, 30 марта 2016 г.
вторник, 29 марта 2016 г.
Експериментальне дослідження термодинамічного стану токарного верстата з ЧПК мод.16Б16Т1
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1730
У даній статті представлені результати експериментальних досліджень термодинамічного стану токарного верстата з ЧПК мод.16Б16Т1. Метою даного дослідження було встановлення термодинамічного стану верстата на різних режимах роботи холостого ходу верстата. Експеримент виконувався для трьох частот обертання вузла шпинделя: 200хв-1, 800хв-1 і 2000хв-1. Значення температури і переміщень по осях X і Y фіксувалися як при нагріві, так і охолодженні верстата. Зафіксовано два ефекти “температурний сплеск” - після зупинки ШВ і “температурний провал” – при повторному його включенні.
У даній статті представлені результати експериментальних досліджень термодинамічного стану токарного верстата з ЧПК мод.16Б16Т1. Метою даного дослідження було встановлення термодинамічного стану верстата на різних режимах роботи холостого ходу верстата. Експеримент виконувався для трьох частот обертання вузла шпинделя: 200хв-1, 800хв-1 і 2000хв-1. Значення температури і переміщень по осях X і Y фіксувалися як при нагріві, так і охолодженні верстата. Зафіксовано два ефекти “температурний сплеск” - після зупинки ШВ і “температурний провал” – при повторному його включенні.
Модернізація токарно – гвинторізного верстата мод. 165 з метою підвищення продуктивності
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4116
Дипломный проект полный, все есть (записка 110 лис. А4, чертежи 11 лис. А1 + спецификации)
Дипломный проект полный, все есть (записка 110 лис. А4, чертежи 11 лис. А1 + спецификации)
Тестовая работа
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4115
ак Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа
ак Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа
Тестовый пост
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1729
Тестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый пост
Тестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый пост
Поздовжньо-фрезерний верстат CS200 системи MECOF з числовим програмним керуванням
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1728
Поздовжньо-фрезерний верстат CS200 системи MECOF з числовим програмним керуванням відноситься до важких верстатів з рухомою стійкою, у яких допоміжні рухи (подачі) передаються інструменту – фрезі або іншому. Це зумовлено тим, що на цьому верстаті можлива обробка деталей з габаритами 5000×2000×1000мм (штампи для виготовлення кабін великих вантажних автомобілів, кузовів, тощо). Завдяки цьому можливе виготовлення деталей з високою точністю, що обумовлене тим, що можлива обробка всієї деталі за одну установку, завдяки чому зводяться до мінімуму похибки базування, установки та інші несистематичні похибки.
Поздовжньо-фрезерний верстат CS200 системи MECOF з числовим програмним керуванням відноситься до важких верстатів з рухомою стійкою, у яких допоміжні рухи (подачі) передаються інструменту – фрезі або іншому. Це зумовлено тим, що на цьому верстаті можлива обробка деталей з габаритами 5000×2000×1000мм (штампи для виготовлення кабін великих вантажних автомобілів, кузовів, тощо). Завдяки цьому можливе виготовлення деталей з високою точністю, що обумовлене тим, що можлива обробка всієї деталі за одну установку, завдяки чому зводяться до мінімуму похибки базування, установки та інші несистематичні похибки.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)