вторник, 29 марта 2016 г.

Експериментальне дослідження термодинамічного стану токарного верстата з ЧПК мод.16Б16Т1

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1730

У даній статті представлені результати експериментальних досліджень термодинамічного стану токарного верстата з ЧПК мод.16Б16Т1. Метою даного дослідження було встановлення термодинамічного стану верстата на різних режимах роботи холостого ходу верстата. Експеримент виконувався для трьох частот обертання вузла шпинделя: 200хв-1, 800хв-1 і 2000хв-1. Значення температури і переміщень по осях X і Y фіксувалися як при нагріві, так і охолодженні верстата. Зафіксовано два ефекти “температурний сплеск” - після зупинки ШВ і “температурний провал” – при повторному його включенні.

Модернізація токарно – гвинторізного верстата мод. 165 з метою підвищення продуктивності

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4116

Дипломный проект полный, все есть (записка 110 лис. А4, чертежи 11 лис. А1 + спецификации)

Тестовая работа

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4115

ак Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа Тестовая работа

Тестовая работа

Тестовая работа

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4113

Тестовый пост

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1729

Тестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый постТестовый пост

Поздовжньо-фрезерний верстат CS200 системи MECOF з числовим програмним керуванням

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1728

Поздовжньо-фрезерний верстат CS200 системи MECOF з числовим програмним керуванням відноситься до важких верстатів з рухомою стійкою, у яких допоміжні рухи (подачі) передаються інструменту – фрезі або іншому. Це зумовлено тим, що на цьому верстаті можлива обробка деталей з габаритами 5000×2000×1000мм (штампи для виготовлення кабін великих вантажних автомобілів, кузовів, тощо). Завдяки цьому можливе виготовлення деталей з високою точністю, що обумовлене тим, що можлива обробка всієї деталі за одну установку, завдяки чому зводяться до мінімуму похибки базування, установки та інші несистематичні похибки.